Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 8 stycznia 2017

Zupa z porów

Dzisiaj na obiad ugotowałam zapomnianą zupę z porów. Jeżeli ktoś lubi takie smaki, np. zupę cebulową to polecam.
Musimy mieć:

2 pory
łyżka masła i odrobina oliwy
wywar mięsny lub warzywny, ja miałam skrzydła z gęsi więc był mięsny
3 szt ziela angielskiego
1 liść laurowy
sól, pieprz
ser żółty i groszek ptysiowy

Z porów odcięłam białą część. Umyłam i pokroiłam



W rondelku na odrobinie oliwy rozpuściłam masło, po czym wrzuciłam pokrojone pory, podsmażyłam na złoty kolor, dodałam przyprawy i trochę rosołu.



Gdy udusiły się do miękkości przełożyłam do mojego nowego nabytku Monsieur Cuisine i zmiksowałam. Uzupełniłam resztą rosołu do smaku dodałam soli i pieprzu i zupa gotowa. Podałam ją ścierając na tarce trochę żółtego sera i z groszkiem ptysiowym




Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz