Łączna liczba wyświetleń

piątek, 4 maja 2012

Kolejna rzecz , która mnie pociąga to jest kuchnia. Pokaż mi swoją kuchnię a powiem Ci kim jesteś. Pokażę ale z czasem - teraz pokażę na bieżąco moje dokonania. Gotuję, smażę,  piekę, robię przetwory, suszę. Ostatnio szukam w ogrodzie co by tu zjeść i zaczęłam od pokrzywy na wstępie zupa pokrzywowa:
Na 2 łyżkach masła przesmażam zebraną młodą pokrzywę (same listki) dodaję czosnek, sól, jakieś suszone zielone przyprawy z mojego ziołowego ogródka i gotuję, następnie miksuję. Na dno miski kroję biały ser w kostkę i zalewam  gorącą zupą - pycha!

Potem zebrałam pokrzywę i udusiłam z niewielką ilością wody, czosnku i soli i chciałam zrobić pierogi, ale okazało się tego niewiele, no to dodałam biały ser, trochę pieprzu i było nadzienie do pierogów z pokrzywą i serem

polane masłem topionym i śmietaną - pycha!

Bardzo łatwo robi się ciasto drożdżowe, a można go robić na tysiące sposobów. Tym razem zrobiłam paszteciki do barszczu
z nadzieniem z kapusty i resztek mięsa z obiadu, a z resztek ciasta rożki z nadzieniem z ucieranej róży





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz